Dag 1 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Zoë Knaap - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Zoë Knaap - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: zoë & thijs

Blijf op de hoogte en volg Zoë

25 Juli 2016 | Canada, Toronto

Hoi allemaal,

We zijn veilig aangekomen in ons hotel. De vlucht was geweldig. Er was lekker eten en we hebben vooral veel films gekeken om de tijd te doden. Het was 8.5 uur vliegen, maar het viel reuze mee. Het tijdsverschil begint nu wel door te dringen. Bij jullie is het nu kwart voor 1, maar wij moeten nog even wakker blijven omdat het pas half 7 is. We hebben gedineerd in een cafeetje met superveel televisies aan de muur. De hotelkamer is redelijk ruim en de bedden zijn groot. Het uitzicht is een beetje saai, je ziet allemaal maar lege vlaktes met hier en daar wat huizen.

Morgen gaan we de camper ophalen, dus dan probeer ik er foto erbij te plakken. Want jullie willen natuurlijk weten hoe de camper eruit ziet!

Hopelijk (in het beste wifi-geval) tot morgen!

Zoë & Thijs

• 25 Juli 2016 - 01:12

Mitta Vdb:

Beste zoë en thijs,

Mooi dat jullie helemaal heel zijn aangekomen. Veel succes morgen met de camper, en heb t naar je zin hè.

Groeten Mitta vdb

• 25 Juli 2016 - 10:21

Gerda Van Der Knaap:

Hoi Zoë:
    Ik ben heel benieuwd hoe groot de camper is

• 25 Juli 2016 - 10:48

Anja:

Het avontuur kan beginnen.
    Veel plezier.

• 25 Juli 2016 - 18:19

Vanessa:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat het vliegen zo lekker snel ging. Nu gaat het avontuur echt beginnen, ik ben erg benieuwd wat jullie allemaal gaan zien onderweg. Heel veel plezier en ik kijk alweer uit naar jullie nieuwe verhaal.

Groetjes Vanessa

• 28 Juli 2016 - 23:41

Patricia:

Hoi Zoë en de rest,

De reis is al een belevenis op zich! Daar doe je het al voor. Ik ga snel je andere verslagen lezen. Ben benieuwd......