Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Zoë Knaap - WaarBenJij.nu Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Zoë Knaap - WaarBenJij.nu

Niagara Falls

Door: Zoë

Blijf op de hoogte en volg Zoë

27 Juli 2016 | Canada, Niagara Falls

Hoiii,

Vandaag was echt een superleuke dag! Het slapen in de camper verliep goed, dus we konden uitgeslapen op stap!

We gingen naar de beroemde watervallen van Canada, Niagara Falls! Het was zo mooi om te zien! Het geluid viel mee, maar de watervallen zelf waren superindrukwekkend! We zijn er ongeveer 2 uur geweest, inclusief een wandeling door een straat die zo een heel pretpark zou kunnen vertegenwoordigen. Daarna gingen we met de bus terug naar de camper.

We hadden het superwarm, dus we hebben ook nog even een duik genomen in het zwembad!

Na het avondeten zijn we nóg een keer naar de watervallen geweest. Met de zonsondergang en de verlichting was het nog mooier!

Ik ga proberen wat foto's toe te voegen om jullie mee te laten genieten van deze geweldige ervaring!

• 27 Juli 2016 - 07:46

Gerda Van Der Knaap:

Wat een leuk verslag en prachtige foto's Zoë!
    Het is goed wakker worden zo, bij het ontbijt jullie belevenissen
    te lezen.

• 27 Juli 2016 - 09:01

Ria Molenaar:

Hoi vakantiegangers, mooi hè, die Niagara watervallen.Nog indrukwekkender is het als met een boot er heel dicht bij komt. (Maiden of the Mist) Canada is een prachtig land! Geniet ervan! Leuk om je blok te lezen Zoe!

• 28 Juli 2016 - 23:49

Patricia:

Wat waanzinnig mooi! Krijg al kippenvel als ik de foto's zie en dan ben ik er nog niet eens in het echt bij.Gaaf hoor dat jullie dit mee kunnen maken.