Dag 2 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Zoë Knaap - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Zoë Knaap - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Zoë & Marinde

Blijf op de hoogte en volg Zoë

26 Juli 2016 | Canada, Toronto

Hai iedereen,

Vandaag was een hele lange dag, die vroeg begon. Door het tijdverschil waren we om 4/5 uur 's ochtends klaarwakker en moesten er wachten tot het ontbijt open ging. Het ontbijt was heel lekker. Geroosterd brood, wafels en ei.

Na het ontbijt hebben we de camper opgehaald. We moesten lang wachten tot we eindelijk weg konden rijden, maar dan heb je ook wat!
We zijn onmiddellijk naar de Wallmarkt gereden, een soort combinatie van de action en een supermarkt - je hebt er echt alles! Het duurde heel lang voordat we alles gevonden hadden dus het was echt saai.
Toen we eindelijk klaar waren reden we naar de camping, een rit van 2uur. De camping is best vol, er zijn veel grote en mooie campers. Er is ook een zwembad waar we al gebruik van hebben gemaakt!
Nu wachten we op het eten, bereid door topchef Kristian.

Hopelijk slapen we lekker in de camping en hopelijk tot morgen,

Xxx Zoë & Marinde

Ps. onder het kopje foto's ga ik proberen een foto van de camper te plaatsen!

• 26 Juli 2016 - 07:57

Anja:

Nu jullie de camper hebben en alle spullen kan het avontuur echt gaan beginnen.
    Wat een grote camper zeg!!

• 26 Juli 2016 - 08:00

Gerda Van Der Knaap:

Hoi:
    Zo te zien, is de camper groot genoeg

• 26 Juli 2016 - 15:29

Vanessa:

Zooooo wat een gevaarte die camper!!
    Jullie hebben goed de ruimte zo te zien, ben benieuwd hoe papa en mama het vinden om ermee te rijden....?

• 26 Juli 2016 - 17:07

Tom:

Sow eeeeej flinke unit!

• 28 Juli 2016 - 23:44

Patricia:

Wauw!!! Wat een grote camper. Nou Zoé, je hoeft je geen zorgen te maken of je voldoende ruimte hebt in die camper. Dat zal allemaal wel goedkomen!