Mc Rea Point - Reisverslag uit Orillia, Canada van Zoë Knaap - WaarBenJij.nu Mc Rea Point - Reisverslag uit Orillia, Canada van Zoë Knaap - WaarBenJij.nu

Mc Rea Point

Door: Zoë & Thijs

Blijf op de hoogte en volg Zoë

29 Juli 2016 | Canada, Orillia

Hoi bewoonde wereld!

De afgelopen twee dagen zaten we op camping Mc Rhea Point. Daar hadden we geen Wifi :( We zitten nu in de Mac Donalds om Whatsappjes te ontvangen en om dit blog bij te werken natuurlijk.

De camping was heel mooi, dus kijk vooral bij foto's straks! Het kan zo op een ansichtkaart geplakt worden. We hebben ook heel veel eekhoorntjes gezien en zelfs wasberen!

Verder heb ik niet veel te zeggen, laat de foto's voor zich spreken :)

X Zoë en Thijs

Sorry sorry de Wifi hier is te slecht voor foto's. Probeer laten misschien nog eens, maar de kans dat we weer naar een camping gaan zonder Wifi is groot :/

• 29 Juli 2016 - 23:28

Patricia:

We kunnen niet wachten. Zijn heel benieuwd naar de foto's...
    Morgen halen we Nova op. Kan zij jouw blog ook volgen. Viel Spass!

• 30 Juli 2016 - 14:31

J.marck.:

zoeenverderezooi.
    wachten op de foto.sdachten dat jullie al terug kwamen,als de water val gezien heb.